Dag 9

Igår : då var det en väldigt lugn dag fram till att jag kom på att jag skulle till mia på fest typ vid 12 tiden . Dom blev hungriga och ville ha lasses så vi körde dit och kollade om de va öppet. Men nej då ingenting var öppet i hela sölvesborg så vi tänkte att vi kollar i valje. Valjenöje hade ju öppet så de kunde vatt så.. Där träffade vi my. Vi drog vidare mot kristianstad till statiol. Men ärligt är de inte väldigt dåligt att inte någonting har öppet vid 1 tiden i hela sövesborg/bromölla. Men men vi fick våran utfärd iaf.. Sen körde ja hem mia och sen vidare till siretorp för att få hem my. Jag tror jag va hemma vid halv 5 tiden. haha. så nu har jag sovit hela dagen.

Nu har simon kört till jobbet precis och jag ska nog ta mej å städa lite. Blir filmkväll idag:)







Chau / - Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0