dag 10

Min vän Rebecca Håkansson , hon är verkligen en speciell tjej .
Alltid glad och posetiv , ärlig och säger vad hon tycker och känner .
Dig har jag känt några år nu och jag saknar den tiden jätte mycke, så skoj vi hade alltid , sov hos varandra
raggade pojkar , larvade oss framför kameran ;D osv, men idag, ses vi typ aldrig och det är sorligt , jag har skaffat familj och du har ditt som du gör , men även om vi typ aldrig träffas så är vi vänner , det kan ta länge innan vi träffas eller pratar men sen när vi ses igen så är de som vi sågs igår för så är rikiga vänner =) . vi har haft några små tjavs men sånt hör till vänskap . så nu har jag inte mer att säga till min vän,

Jo en sak till, becca ska snart operera sig och jag är stolt över henne, hon kommer klara detta bra med viktminskiningen och sånt, jag tror på dig <3

Nej nu ska vi köra till beccas mamma och hälsa på .


Älskar dig min vän // Angelika Persson
2011-01-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0