självkänsla

Nu har jag faktsikt varit väldigt flitig i några dagar och de kommer jag fortsätta med. Jag har börjat träna minst 1 timme per dag och jag äter bara kött och grönsaker . Det känns verkligen hur bra som helst . Detta kommer gå hur bra som helst .

Förra helgen var ja å Simon och överaskade THesss på sin 21årsdag i kalmar. Hur mysigt som helst.

Imorgon ska jag till min fina vän emma på middag . det kommer bli hur trevligt som helst. Längtar verkligen.<3

Idag kom jag på att det är ju faktiskt SNART JUL :D Då ska dom mysiga julgardinerna upp snart. å en massa julbak och pynt. Vad tycker ni om julen ? några bra tips på pynt å recept? kommentera gärna


tackar för denna fina dagen.
Lev som om det var din sista dag <3

pigge och magnum mina  underbarlingar 

chau/-B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0