pluggis

idag har jag haft besak av mamma som försökte får mig att förstå ekonomi men hon förstod nog lika mycket som jag.. Det känns ju toppen att ha prov på det på måndag morgon . eller inte.. efter mamma hade åkt hem så kom min bror på kaffe. Seden va de dags att fortsätta att plugga... ikväll så har ja kollat på hartbreak hotel på tv4 . Haha mycket kul å roande film.


Dagen middag var : Brockolimog med kyckling falukorv.;)

erkänn att de ser lite läskigt ut.:P


Ne minsann nu måste jag nog sova en sväng .



chau /- B

Kommentarer
Postat av: mia

Haha Becca, det gröna broccolimoset, såg fan då inte aptitligt ut :P

2010-12-29 @ 12:14:59
URL: http://nattstad.se/brunettmia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0