Dag för dag

Idag har jag varit på BEDÖMMNING för gastric bypass operation. Jag fick vänta i ca 9 månader tills jag fick bedömmningstid.. Det känns helt underbart nu. Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Jag har lyckats sluta röka och så ska jag göra operationen i början på nästa år .. jag ser allt frammåt nu. detta känns som en dröm som jag aldrig hade kunnat ana att den skulle slå in. Jag förstår inte! *niper mig själv i armen* Är det verkligen jag som ska få chans till något så här stort? är det jag som är värd att kämpa för denna OP? Ja faktiskt så är det så .. jag kan tyvärr inte beskriva med ord hur jag känner nu .. jag ser bara möjligheter och drömmar framför mig just nu. ALLT jag någonsin drömt om.

Det är så att man måste gå ner vissa kilon innan op. Både för att det ska gå snabbare och att levern ska krympa imed levern är granska stor på dem som är överviktiga. Dom gör det via titthål och då måste levern vara så liten som möjligt för att de ska bli lättare för kirurgen att operera. För min del nu är det bara att kämpa.


Jag är så tacksam för alla som stöttar mig .. Ni är verkligen guld värda. <3



Simon du är den perfekta <3










Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade nästkusin.. gutt gutt gutt. du klarar detta! <3

2010-11-06 @ 09:36:34
URL: http://thessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack hjärtat

2010-11-12 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0