dag 2

igår så började jag på min soppdiet som jag måste gå på i ca 5 veckor innan min operation. Det känns som att de kommer gå hur bra som helst. När man väl har börjat så känns de okey. Man måste verkligen tänka på att man inte stoppar nåt i munnen. Det kan hända lättare än man tror faktiskt. Men NEJ jag ska klara detta nu. jag vet att jag är stak och har viljan. Nu är det då dag 2. Känner mej sjukt hungrig helatiden. Men hunger kan man ju faktiskt leva med. Det svåraste är ju att laga mat till gubben utan att provsmaka. haha undra hur den maten kommer att smaka.


jag önskar att jag fick ha min thess här nu. kom hit snart gumman. jag saknar dej så enormt. det är nu om nåt jag behöver dej här vid min sida.. ÄLSKA <3

jag är så tacksam för alla mina fina vänner nya som gamla. många <3<3<3<3 till er.


dagens innehåll: hmmm kan de bli lite städ tro :)



jag & mia                   jag & alex


Kommentarer
Postat av: mia

Joda, jag är den största kaffekärringen av dom alla ;P Ja absolut, vi kan hitta på nåt någon dag :D

2010-12-30 @ 11:11:23
URL: http://nattstad.se/brunettmia
Postat av: Ariane

Hej Rebecca



Det går säkert bra med din OP, Lycka till och jag håller tummarna för dig. Gott Nytt år ... Kram

2010-12-30 @ 12:28:53
URL: http://danceff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0